Facem toate eforturile pentru a procesa comenzile cât mai repede posibil.



Informațiile privind timpul estimat de expediere sunt disponibile atunci când plasați o comandă pe fișa produsului și pe pagina principală. Timpul de expediere indicat include procesarea comenzii de către Depozitul nostru și pregătirea coletului în vederea ridicării de către curier. Timpul necesar curierului pentru livrarea coletului trebuie adăugat la timpul estimat de expediere.

De obicei, acest termen limită este de la 1 până la 2 zile lucrătoare.

Timpul de expediere indicat se referă la zile lucrătoare. Comenzile pentru care timpul de expediere declarat va cădea într-un weekend sau într-o sărbătoare publică vor fi procesate ținând cont de acest interval.

Timpul de expediere este calculat din momentul plasării comenzii și, în cazul plății prin Autopay (fostul Blue Media), din momentul plății comenzii.



INFORMAȚII PRIVIND LIVRAREA



Facem toate eforturile pentru a ne asigura că pachetul dumneavoastră ajunge intact, dar, din motive independente de voința noastră, produsele fragile pot fi deteriorate sau rupte. Vă rugăm să verificați starea coletului în prezența curierului pentru a întocmi un raport de reclamație în cazul în care coletul a fost deteriorat.

Trimitem produsele prin curierul GLS (colete mai mici) sau prin curierul DPD (produse mari). În cazul produselor de dimensiuni mari, nu se percepe nicio suprataxă pentru ridicare. Produsele de mari dimensiuni sunt expediate pe palet, livrate la adresa de comandă.
Posibilitatea de a aduce produse voluminoase poate fi aranjată direct cu curierul care livrează comanda.

În cazul în care comanda dvs. include produse din gama noastră de mobilier, este posibil să primiți mai mult de un transport din partea noastră.