COMANDĂ ȘI LIVRARE



Cum pot comanda bunuri?



Puteți plasa o comandă direct pe site-ul nostru https://homla.ro
. Opțiunea de comandă prin telefon nu este disponibilă în prezent.

Vă rugăm să consultați mai jos instrucțiunile pas cu pas pentru a plasa comanda:



1. Adăugați produsele în coș.

Selectați produsul pe care doriți să îl comandați și faceți clic pe butonul "Adaugă în coș". Odată ce aveți cel puțin un produs în coș, veți putea folosi opțiunea "Continuă cumpărăturile" sau "Mergi la coș" - de asemenea, veți găsi întotdeauna o pictogramă cu coșul de cumpărături în colțul din dreapta sus al ecranului și puteți face clic cu ușurință pe ea pentru a verifica ce aveți deja în coș. Puteți introduce numărul de articole pentru un anumit produs în coșul de cumpărături sau direct pe pagina produsului - există, de asemenea, o opțiune pentru a elimina un produs din comandă în coșul de cumpărături. În coșul de cumpărături veți găsi, de asemenea, un spațiu pentru a introduce un cod de reducere, dacă aveți unul - câmpul "Am un cod de reducere" este folosit pentru acest lucru. În coșul de cumpărături, în partea dreaptă veți vedea o prezentare generală a comenzii dumneavoastră. Pentru a trece la pasul următor, apăsați butonul "Completați comanda".


2. Introduceți informațiile de expediere și de facturare.

După selectarea butonului "Procesează comanda", se va deschide o nouă pagină în care puteți specifica dacă plasați comanda ca "oaspete" - fără înregistrare - sau ca client autentificat.

Înregistrarea nu este obligatorie, dar vă va permite să vizualizați istoricul comenzilor, de exemplu. Dacă plasați o comandă ca invitat și apoi vă înregistrați în magazinul nostru online, comanda plasată înainte de înregistrare nu va fi vizibilă în istoricul dvs. de achiziții.

Dacă ați ales să plasați o comandă în calitate de invitat ("Comand ca invitat"), vă rugăm să completați următorul pas cu detaliile pentru a vă trimite comanda. Informațiile de facturare vor fi aceleași cu cele de expediere, cu excepția cazului în care selectați "Companie", completați câmpurile disponibile acolo și selectați "Continuare".

Dacă ați ales să plasați comanda după ce v-ați logat/înregistrat, trebuie să introduceți mai întâi informațiile de expediere și apoi informațiile de facturare și să selectați "Continuare".

Dacă doriți să primiți o factură a companiei pentru comanda dumneavoastră, selectați "COMPANIA" atunci când completați formularul și apoi completați câmpurile marcate "Company" și "Tax ID" și introduceți adresa exactă a companiei dumneavoastră.



3. Selectați metoda de plată.

În ultimul pas, care este disponibil după selectarea butonului "Continuare", trebuie să introduceți metoda de plată și să confirmați că ați citit termenii și condițiile magazinului. Înainte de a selecta butonul "Cumpărați și plătiți", puteți modifica în continuare metoda de livrare sau puteți reveni pentru a vă edita detaliile și conținutul coșului. După selectarea butonului "Cumpără și plătește", nu veți mai putea să vă modificați comanda.



Adăugarea produselor în coș înseamnă că le-am rezervat?

Am un cod de reducere pe care îl pot utiliza în magazinul online - cum îl pot folosi?



Spațiul pentru introducerea codului de reducere se află în coșul de comandă.

Introduceți codul pe care îl aveți în acest câmp și selectați butonul "Aplică codul" pentru a vedea valoarea reducerii acordate în rezumatul comenzii.



Pot primi o factură a companiei pentru o comandă plasată în magazinul online?



Pentru fiecare comandă plasată în magazinul nostru online se emite o factură cu TVA. Factura poate fi emisă pe numele unei companii - trebuie să furnizați toate detaliile necesare în acest sens în etapa de comandă.



Care este termenul de livrare a comenzii?



Informațiile despre termenul de livrare estimat sunt disponibile la plasarea comenzii în fila produsului și pe pagina de start. Timpul de expediere menționat include procesarea comenzii de către depozitul nostru și pregătirea coletului pentru preluarea acestuia de către curier. Timpul necesar pentru livrarea prin curier trebuie adăugat la timpul estimat de expediere.
Timpul de expediere menționat se referă la zile lucrătoare. Comenzile pentru care timpul de expediere declarat cade într-un weekend sau într-o sărbătoare vor fi procesate ținând cont de această întrerupere.
Timpul de expediere este calculat din momentul plasării comenzii și, în cazul plății prin Autopay, din momentul plății comenzii.



Cum va fi livrată comanda mea?



Comenzile sunt trimise prin intermediul companiilor de curierat DPD și GLS. Informațiile cu privire la transportatorul care va livra comanda dvs. vă vor fi comunicate prin e-mail după ce comanda dvs. a fost procesată pe stoc - nu este posibil să selectați un anumit transportator în momentul plasării comenzii.



Pot schimba adresa de livrare de pe comanda mea?



Posibilitatea de a modifica adresa de livrare furnizată atunci când plasați comanda depinde de stadiul de procesare a comenzii de către depozitul nostru. În cazul în care comanda a fost deja finalizată și este pregătită pentru a fi preluată de curier (acest lucru este confirmat în e-mailul trimis împreună cu factura și cu linkul de urmărire), nu este posibil să modificați adresa. În această situație, odată ce curierul ridică transportul de la depozitul nostru, veți putea redirecționa transportul prin corespondența electronică primită direct de la compania de curierat. În cazul în care comanda dvs. nu a fost încă procesată de către depozitul nostru, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți pentru a schimba adresa de livrare.



Pot face modificări la o comandă pe care am plasat-o deja?



Odată ce o comandă a fost plasată, aceasta nu mai poate fi modificată. Acest lucru înseamnă că, dacă doriți să comandați un alt produs, să schimbați metoda de livrare sau metoda de plată, trebuie să plasați o nouă comandă.



Pot să anulez o comandă?



Posibilitatea de a anula o comandă depinde de stadiul de finalizare a acesteia de către depozitul nostru. În cazul în care comanda a fost deja finalizată și este pregătită pentru a fi preluată de curier (acest lucru este confirmat în e-mailul care vă este trimis împreună cu factura și linkul de urmărire), anularea comenzii nu este posibilă. În această situație, odată ce curierul a ridicat coletul de la depozitul nostru, veți putea să returnați coletul prin corespondența electronică primită direct de la compania de curierat sau să refuzați coletul. În cazul în care comanda dvs. nu a fost încă procesată de către depozitul nostru, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți pentru a anula comanda.



Am plasat mai multe comenzi. Pot fi trimise într-un singur transport?



Din cauza numărului mare de trimiteri, nu este posibil să combinăm mai multe comenzi și să le livrăm într-un singur transport - fiecare comandă este procesată separat.



A sosit doar o parte din comanda mea - ce se întâmplă cu produsele rămase?



O comandă poate fi ambalată în mai multe expedieri (pachete). Odată ce comanda dvs. a fost ambalată de către depozitul nostru, veți primi o corespondență prin e-mail direct de la compania de curierat și veți putea verifica numărul de expedieri trimise pentru comanda dvs.





PLATĂ

Cum pot plăti pentru comanda mea?



Puteți plăti o comandă plasată în magazinul nostru online prin intermediul operatorului de plăți online Autopay - plătiți comanda în avans, în termen de 72 de ore de la plasarea acesteia - comanda este transmisă spre executare numai după ce a fost plătită.

Atunci când alegeți să plătiți prin Autopay, puteți selecta una dintre băncile care sunt vizibile după selectarea Autopay. Dacă nu vedeți banca dvs. printre băncile oferite, înseamnă că plata prin această bancă nu este posibilă în prezent. Atunci când plătiți prin Autopay, comanda dvs. trebuie plătită în termen de 72 de ore de la plasarea ei. După acest termen, comenzile neplătite vor fi anulate automat și nu vor putea fi reînnoite.



Plata prin Autopay a eșuat. Pot să plătesc în continuare comanda mea?



Plata comenzii dvs. prin Autopay este posibilă timp de 72 de ore de la momentul în care ați plasat-o. Dacă plata a fost întreruptă sau a eșuat, căutați e-mailul Autopay în căsuța dvs. de e-mail - veți găsi un link pentru a continua plata. Alternativ, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți - un consultant va verifica dacă opțiunea de continuare a plății este disponibilă pentru comanda dumneavoastră.



REUTILIZAȚI



Cum pot returna produsele achiziționate în magazinul online?



În calitate de consumator, aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță, fără a oferi un motiv, în termen de 14 zile de la primirea bunurilor.

Dacă doriți să vă exercitați acest drept și să returnați o parte sau întreaga comandă online, vă rugăm să trimiteți produsele returnate împreună cu formularul de retragere completat, inclus în colet, la următoarea adresă:



N2H sp. z o.o.

Sochaczewska 96 B sala nr. 17

05-870 Błonie-Wieś

cu mențiunea "Returnare comandă Homla".



Returnarea se va face pe cheltuiala dumneavoastră. Acest lucru înseamnă că, dacă vă exercitați dreptul de retragere, nu vă vom rambursa costurile de expediere pe care le-ați suportat pentru returnarea bunurilor. Puteți trimite bunurile înapoi prin orice companie de curierat. Cu toate acestea, nu acceptăm retururi în persoană. Ne puteți informa cu privire la exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere trimițându-ne un e-mail, dar acest lucru nu este obligatoriu. Este suficient dacă trimiteți bunurile înapoi în modul descris mai sus în termen de 14 zile de la primirea lor. Dacă, pe de altă parte, ne informați cu privire la decizia dumneavoastră în termen de 14 zile de la primirea bunurilor printr-o declarație clară trimisă la adresa de e-mail menționată mai sus, trebuie să returnați bunurile în termen de 14 zile de la data la care ne-ați informat cu privire la retragerea dumneavoastră prin e-mail.



Pot returna doar o parte din produsele dintr-o comandă online?



Puteți returna toate sau o parte din produsele din comanda dvs. online în termen de 14 zile de la primirea comenzii dvs.



Cine suportă costurile de returnare a produselor returnate?

Cumpărătorul este responsabil pentru costul trimiterii produsului înapoi ca parte a anulării comenzii.

Pot trimite înapoi produsele returnate cu orice companie de curierat?

Puteți trimite produsele înapoi cu orice companie de curierat. Cu toate acestea, nu acceptăm retururile livrate personal la depozitul nostru.



Pot schimba produsul achiziționat cu un alt produs?



Dacă ați achiziționat un produs în mărime naturală, nu îl puteți schimba cu altul. Cu toate acestea, puteți să vă exercitați dreptul de retragere și să returnați produsul și să plasați o nouă comandă pentru un alt produs. Înlocuirea unui produs în cadrul unei comenzi este posibilă doar în cazul unei reclamații dacă produsul este deteriorat sau prezintă un defect.



Cum se fac rambursările pentru produsele returnate?



Fondurile pentru produsele dintr-o comandă online care au fost trimise înapoi ca parte a unei anulări vor fi rambursate în același mod în care a fost plătită comanda (în același cont din care a fost efectuată plata).



ISTORII



Cum pot depune o reclamație?



Facem tot posibilul pentru a ne asigura că produsele pe care le oferim sunt de cea mai bună calitate și corespund așteptărilor clienților noștri. Cu toate acestea, în cazul în care un produs achiziționat din magazinul nostru online ajunge deteriorat sau prezintă un defect fizic, puteți depune o reclamație.

a) Puteți trimite reclamația dvs. la adresa [email protected] împreună cu fotografii ale produsului defect și un formular de returnare completat.

b) În cazul în care reclamația dvs. este acceptată și produsul este eligibil pentru înlocuire sau dacă trebuie să vedem defecțiunea în persoană înainte de a trata reclamația, vă vom contacta pentru a stabili o dată la care să ridicați coletul.

De asemenea, puteți face o reclamație într-un alt mod care vi se potrivește, de exemplu, prin scrisoare.

Pentru ca noi să putem trata reclamația dvs. rapid și eficient, reclamația dvs. trebuie să includă, în special, numărul comenzii dvs., o scurtă descriere a defectului/deteriorării, numele și cantitatea bunurilor reclamate și așteptările (cerințele) dvs. privind modul în care va fi tratată reclamația. Dacă este posibil, includeți la reclamație o fotografie a produsului deteriorat/defect.



Ce ar trebui să fac dacă am primit un produs greșit?



Dacă ați primit un produs diferit de cel pe care l-ați comandat, vă rugăm să faceți imediat o reclamație - de preferință prin e-mail la adresa [email protected] și să atașați o fotografie a produsului primit. După ce vă vom evalua reclamația, vă vom contacta cu privire la modul de soluționare a acesteia.



Cât durează procesarea unei reclamații?



Vom trata reclamațiile în termen de maximum 14 zile de la data la care primim reclamația dumneavoastră. În cazul în care reclamația dvs. trebuie să fie completată, vă vom contacta.