Termeni și condiții ale promoției

"-20% reducere la achiziții de min. 115 Lei"

(denumită în continuare: "Promoția")

 

 Organizatorul Promo0iei este N2H Sp. z o.o. cu sediul social în Kielce 25-323 la al. Solidarności 36, înscrisă în registrul antreprenorilor ținut de Tribunalul Districtual din Kielce, Secția a 10-a Comercială a Registrului Național al Instanțelor de Judecată sub KRS nr. 0000624595, REGON nr. 364766303, NIP nr. 6572924116 (în continuare: "Organizatorul"), capital social de 48.277.800,00 PLN proprietar al mărcii HOMLA (în continuare: "Marca").

Promoția se desfășoară sub denumirea "-20% reducere la cumpărături de min. 115 Lei" și este valabilă în magazinul online al Brandului operat la www.homla.ro (în continuare: "E-shop").

3rd Promoția este dedicată tuturor Clienților E-shop.

4. Promoția nu este un joc de noroc în sensul Legii din 19 noiembrie 2009 privind jocurile de noroc.

5. Promoția nu constituie o ofertă sau o promisiune publică în sensul Codului civil.

6. informațiile despre Promoție sunt disponibile pe site-ul magazinului electronic și pe profilul mărcii, care se află la adresa: www.facebook.com/hellohomla.

7. Promoția se referă la produsele disponibile la adresa: https://homla.com.pl/promocja.html.

8. Promoția constă în faptul că, la achiziționarea produselor selectate în cadrul unei tranzacții prin intermediul E-Store, a căror valoare totală este de cel puțin 115 de lei (în cuvinte: o sută cincisprezece lei, 00/100 ban)), prețul acestor Produse care nu sunt reduse și care nu sunt acoperite de nicio altă promoție, va fi redus cu 20% din prețul obișnuit. Reducerea este calculată automat în momentul în care Produsele vizate de promoție sunt adăugate în coș.

9. Promoția nu include costurile de transport.

10. Posibilitatea Participantului de a utiliza Promoția nu este limitată cantitativ.

11. Promoția se va desfășura în perioada 19.03.2024, de la ora 10:00 a.m. până la 25.03.2024, până la ora 23:59 p.m. Organizatorul își rezervă dreptul de a scurta sau prelungi durata Promoției sau de a o anula, fapt despre care va informa imediat Participanții.

12. Prevederile Regulamentului nu intră în conflict cu prevederile Codului Civil din 23 aprilie 1964 și nu împiedică Participantul să își exercite drepturile prevăzute de Lege și să formuleze pretenții în conformitate cu prevederile Legii, adică în primul rând Participantul are dreptul de a depune o cerere de despăgubire în legătură cu Produsele achiziționate.

Organizatorul își rezervă dreptul de a aduce modificări la acești Termeni și Condiții sub forma unor anexe marcate cu un număr consecutiv și o dată, întrucât modificările aduse Termenilor și Condițiilor nu vor înrăutăți condițiile de participare la Promoție și nici nu vor încălca drepturile dobândite de Participanți. Organizatorul se angajează să informeze cu privire la modificări în timp util, înainte de intrarea lor în vigoare, într-un mod care să permită Participanților să ia cunoștință de acestea. 14.

14. Regulamentul, în forma sa modificată, este valabil de la data indicată în conținutul său, dar nu mai devreme de data publicării sale în forma adecvată pentru publicarea acestui Regulament.

15. Conținutul Regulamentului este disponibil la adresa [email protected]

16. În măsura în care nu sunt reglementate în prezentul document, se aplică dispozițiile Regulamentului Magazinului de internet disponibil la adresa: www.homla.com.pl și dispozițiile legale general aplicabile.

17. Regulile și Regulamentele sunt valabile de la data publicării lor, respectiv 18.03.2024.

18. Toate plângerile și reclamațiile referitoare la Promoție vor fi transmise în format electronic la adresa: [email protected]

19. Reclamațiile/reclamațiile trebuie să includă: (1) numele reclamantului, o descriere a circumstanțelor care stau la baza reclamației, informații privind modul în care vor fi comunicate informațiile privind soluționarea reclamației, împreună cu adresa de corespondență/adresa de e-mail/numărul de telefon, în funcție de metoda preferată de primire a unui răspuns.

20. Organizatorul analizează plângerile/reclamațiile în termen de 14 zile de la primirea acestora. Reclamantul va fi informat cu privire la soluționarea plângerii în forma aleasă de acesta. Decizia Organizatorului este definitivă, însă aceasta nu aduce atingere drepturilor Participantului de a-și valorifica drepturile în fața instanțelor de drept comun, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare în Republica Polonă.

21. Normele de prelucrare a datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate, disponibilă la adresa: https://homla.com.pl/polityka-prywatnosci. În ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal în legătură cu gestionarea procesului de reclamație/reclamație, dorim să vă informăm în plus că, în conformitate cu articolul 13 alineatele (1) și (2) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare: "RODO"):

a) Administratorul datelor cu caracter personal este N2H Sp. z o.o., cu sediul social în Kielce, 36 Solidarności Avenue, 25-323 Kielce, adresa poștală: 75 Sosnowiecka Street, 31-345 Kraków,

b) datele cu caracter personal sunt prelucrate exclusiv în scopul gestionării procesului de reclamație și, după finalizarea acestuia, în scopul apărării împotriva unor eventuale reclamații, pentru o perioadă care nu depășește, totuși, termenul de prescripție care rezultă din legile general aplicabile, adică în baza articolului 6 alineatul (1) litera (f) RODO. Prelucrarea datelor se bazează pe interesul legitim al Organizatorului și rezultă din scopul legitim de a prelucra reclamația Participantului și, în ceea ce privește datele prelucrate după procesul de reclamație, de a se apăra împotriva reclamațiilor. Interesul legitim al Organizatorului în această privință nu aduce atingere drepturilor și libertăților Participanților,

c) datele cu caracter personal pot fi partajate cu curierii/furnizorii în scopul notificării Participantului cu privire la rezultatul reclamației,

d) datele cu caracter personal nu vor fi transferate către o țară terță (și anume o țară din afara Spațiului Economic European,

e) aveți următoarele drepturi în legătură cu prelucrarea datelor dvs. personale:

i. dreptul de acces la conținutul datelor (în conformitate cu articolul 15 din RODO);

ii. dreptul de rectificare a datelor (în temeiul articolului 16 din RODO);

iii. dreptul la ștergere (în conformitate cu articolul 17 din RODO);

iv. dreptul de a restricționa prelucrarea datelor (în temeiul articolului 18 din RODO);

v. dreptul la portabilitatea datelor (în conformitate cu articolul 20 din RODO);

vi. dreptul de opoziție (în temeiul articolului 21 din RODO);

vii. dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere (președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal) dacă considerați că prelucrarea datelor cu caracter personal care vă privesc încalcă dispozițiile RODO.

22. Pentru exercitarea drepturilor de mai sus, corespondența poate fi trimisă la adresa Organizatorului indicată mai sus sau la adresa de e-mail: [email protected].

23. Prelucrarea datelor cu caracter personal nu va implica un proces decizional automatizat bazat exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri.

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate numai în scopul gestionării (inclusiv a răspunsului) unei plângeri/reclamații.

Furnizarea datelor cu caracter personal în ceea ce privește numele, prenumele și adresa poștală (sau adresa de domiciliu) sau numărul de telefon este voluntară, dar necesară pentru a le permite să proceseze reclamația/reclamația.