Termeni și condiții ale promoției
"-50% la un al doilea produs mai ieftin"
(denumită în continuare: "Promoția")

1. Organizatorul Promo0iei este N2H Sp. z o.o. cu sediul social în Kielce 25-323, al. Solidarności 36, înscrisă în registrul antreprenorilor ținut de Tribunalul Districtual din Kielce, Secția a 10-a Comercială a Registrului Național al Instanțelor de Judecată sub KRS nr. 0000624595, REGON nr. 364766303, NIP nr. 6572924116, adresa de corespondență: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Cracovia (în continuare: "Organizatorul"), proprietar al mărcii HOMLA.
2. Promoția se desfășoară pe teritoriul Republicii Polone.

3. Promoția se desfășoară sub denumirea "-50% la al doilea produs mai ieftin" și este valabilă în E-shop-ul operat la:https://homla.ro/ (în continuare: "E-shop").
4. Promoția nu este un joc de noroc în sensul Legii din 19 noiembrie 2009 privind jocurile de noroc.
5. Promoția nu constituie o ofertă sau o promisiune publică în sensul Codului civil.

6. Promoția se bazează pe faptul că fiecare Client care, în perioada 12 martie de la ora 08:00 - 18 martie 2024 până la ora 23:59, achiziționează cel puțin 2 (două) Produse (sau multipli de perechi) din gama selectată - disponibile pe https://homla.ro/promotie.html (în continuare: "Produse"), va beneficia de o reducere la cel mai ieftin dintre cele două Produse sau la unul dintre cele două Produse la același preț de 50%, calculată din prețul obișnuit. În cazul în care sunt achiziționate mai multe Produse, reducerea va fi calculată la prețul celui mai ieftin dintre Produse sau la cel mai ieftin dintre Produse la același preț (în funcție de numărul de Produse achiziționate).
7. Capacitatea Clientului de a utiliza Promoția nu este limitată cantitativ.
8.Promoția se desfășoară în perioada 12 martie, ora 08:00 - 18 martie, ora 23:59, 2024.
9. Data de încheiere a Promoției va fi indicată de către Organizator prin intermediul informațiilor plasate pe E-shop cu cel puțin 1 (una) zi înainte de sfârșitul duratei Promoției.

10. Prevederile Termenilor și Condițiilor nu intră în conflict cu prevederile Codului civil și ale Legii privind drepturile consumatorilor și nu împiedică Clientul să își exercite drepturile prevăzute în Codul civil și în Legea privind drepturile consumatorilor și să urmărească pretențiile Clientului în baza prevederilor menționate mai sus, adică în primul rând Clientul are dreptul de a face o reclamație cu privire la produsele achiziționate, precum și de a se retrage dintr-un contract la distanță.
11. Regulile de retragere dintr-un contract la distanță sunt reglementate de Legea privind drepturile consumatorilor.
12. Promoția nu poate fi combinată cu alte promoții și reduceri de preț (inclusiv cu vânzările sezoniere) din E-shop, cu excepția cazului în care regulamentul unei alte promoții prevede altfel - Promoția nu poate fi combinată cu o vânzare, o promoție desfășurată sub denumirea "Prindeți o afacere".
13. Conținutul Termenilor și condițiilor este disponibil pe site-ul E-shop.

14. Acești Termeni și condiții sunt valabili de la data publicării lor, respectiv 11.03.2024.
15. Organizatorul își rezervă dreptul de a aduce modificări Termenilor și Condițiilor sub forma unor anexe marcate cu un număr și o dată consecutivă, întrucât modificările aduse Termenilor și Condițiilor nu vor înrăutăți condițiile de participare la Promoție și nici nu vor încălca drepturile dobândite de către Participanți. Organizatorul se angajează să informeze cu privire la modificări în timp util, înainte de intrarea lor în vigoare, într-un mod care să permită Participanților să ia cunoștință de acestea. 16.
16. Regulamentul, în forma sa modificată, este valabil de la data indicată în conținutul său, dar nu mai devreme de data publicării sale în forma adecvată pentru publicarea acestui Regulament.

17. Plângerile și reclamațiile legate de derularea Promoției pot fi trimise la: [email protected]
18. O plângere sau o reclamație trebuie să includă: Numele și prenumele Clientului, adresa de corespondență (sau e-mail) și o descriere a circumstanțelor care stau la baza plângerii sau a reclamației.
19. În conformitate cu articolul 13 alineatele (1) și (2) din Regulamentul general privind protecția datelor din 27 aprilie 2016. Organizatorul informează că administratorul datelor cu caracter personal dezvăluite în legătură cu depunerea unei reclamații/reclamații (în continuare: "Date cu caracter personal") este N2H Sp. z o.o., al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, (adresa de corespondență: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Cracovia).
20. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate exclusiv în scopul prelucrării, inclusiv pentru a răspunde la reclamații/reclamații, în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) (interesul legitim al administratorului).

21. Persoanele care depun plângeri/reclamații au dreptul de a avea acces la conținutul datelor cu caracter personal, la rectificare, ștergere, restricționarea prelucrării, portabilitatea datelor, de a depune o obiecție. Drepturile menționate mai sus pot fi exercitate prin trimiterea unui e-mail la adresa: [email protected]
22. În cazul în care se consideră că prelucrarea datelor cu caracter personal încalcă prevederile Regulamentului general privind protecția datelor, persoanele menționate mai sus au dreptul de a depune o plângere la președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal (PUODO).
23. Furnizarea de date cu caracter personal în sfera numelui, prenumelui și a adresei poștale este voluntară, fiind însă necesară pentru a permite procesarea plângerii/reclamației.

24. Operatorul nu va lua decizii automate pe baza datelor cu caracter personal furnizate. Datele cu caracter personal nu vor fi transferate către țări terțe.
25. Datele cu caracter personal pot fi puse la dispoziția persoanelor care desfășoară, în numele Organizatorului, activități legate de vânzarea și operarea magazinului electronic.
26. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pe durata procedurii de reclamație și, în plus, pot fi prelucrate în scopul stabilirii, investigării sau apărării împotriva reclamațiilor, pe perioada de prescripție a acestor reclamații.
27. Plângerile și reclamațiile vor fi luate în considerare în termen de 14 zile de la data transmiterii către Organizator. Reclamantul va fi informat cu privire la soluționarea în forma aleasă de acesta.