Termeni și condiții ale acțiunii

"WOW PRICE"/www.homla.ro

(denumită în continuare "acțiunea")

 

1.        Organizatorul acțiunii este compania N2H Sp. z o.o.
cu sediul social în Kielce 25-323, al. Solidarności 36, înscrisă în Registrul antreprenorilor ținut de Tribunalul Districtual din Kielce, al 10-lea Departament Economic al Registrului Național al Instanțelor de Judecată sub KRS nr. 0000624595, REGON nr. 364766303, NIP nr. 6572924116, adresa de corespondență: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Cracovia (denumită în continuare: "Organizatorul"), proprietar al mărcii HOMLA (denumită în continuare: "Marca").

2.        Campania se desfășoară în Republica Polonă.

3.        Campania se desfășoară sub denumirea "WOW PRICE" și este valabilă în magazinul online Homla disponibil la https://homla.ro/ (denumit în continuare: magazinul online Homla").

4.        Acțiunea nu este un joc de noroc în sensul Legii din 19 noiembrie 2009 privind jocurile de noroc.

5.        Acțiunea nu constituie o ofertă sau o promisiune publică în sensul Codului civil.

6.        Informații despre această acțiune sunt disponibile pe site-ul https://homla.ro/regulamente-de-promovare. Acțiunea constă în selectarea și marcarea de către Organizator a anumitor produse la prețuri permanent atractive cu eticheta "WOW". Aceasta se aplică produselor din gama Organizatorului care au un raport preț/calitate foarte bun. Pe perioada derulării acțiunii, tipul de sortiment se va modifica.

7.        Oportunitatea Clientului de a profita de Acțiune nu este limitată cantitativ.

8.        Organizatorul va anula Acțiunea cu cel puțin trei zile înainte, prin publicarea informațiilor relevante pe Magazinul online Homla.

9.        În ceea ce privește Produsele achiziționate în timpul Acțiunii
în Magazinul Internet Homla au dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță
în termen de 14 zile, fără a indica vreun motiv, în conformitate cu regulile specificate în Regulamentul de vânzare prin internet Homla.

10.     Dispozițiile Termenilor și condițiilor nu intră în conflict cu
cu dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor
din 30 mai 2014. (Monitorul Oficial 2023, poz. 2759, cu modificările ulterioare) și nu împiedică Participantul să își exercite drepturile prevăzute de lege și să își exercite pretențiile în conformitate cu dispozițiile legii, adică, în primul rând, Participantul are dreptul de a face o reclamație
în legătură cu produsele achiziționate și de a se retrage din contractul încheiat la distanță.

11.     Promoția nu se combină cu promoțiile și reducerile de preț din magazinul online Homla, cu excepția cazului în care se prevede altfel în termenii și condițiile promoției.

12.     Regulamentele intră în vigoare la data de [29.05.2024].

13.     Conținutul Regulamentului este disponibil pe site-ul https://homla.ro/regulamente-de-promovare. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul sub forma unor anexe marcate cu un număr consecutiv și o dată, cu condiția ca modificările aduse Regulamentului să nu afecteze negativ condițiile de participare la
condițiile de participare la Campanie și nici nu vor încălca drepturile dobândite de către Participanți. Organizatorul se angajează să informeze participanții cu privire la modificările aduse în timp util înainte de intrarea lor în vigoare, într-un mod care să le permită participanților să ia cunoștință de acestea.

14.     Plângerile și reclamațiile referitoare la funcționarea acțiunii pot fi trimise la următoarea adresă: [email protected].

15.     Plângerea sau reclamația trebuie să includă: numele
și numele și prenumele Clientului, adresa de corespondență (sau e-mail) și o descriere a circumstanțelor care au dat naștere reclamației și modul în care Participantul dorește să fie notificat cu privire la prelucrarea reclamației (scrisoare recomandată sau e-mail).

16.     În conformitate cu articolul 13 alineatele (1) și (2) din Regulamentul general privind protecția datelor
privind protecția datelor din 27 aprilie 2016. Organizatorul informează că administratorul datelor cu caracter personal dezvăluite în legătură cu depunerea unei plângeri/reclamații (în continuare: "Date cu caracter personal") este N2H Sp. z o. o. o., al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, (adresa poștală: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Cracovia).

17.     Datele cu caracter personal vor fi prelucrate numai în scopul prelucrării, inclusiv pentru a răspunde la plângeri/reclamații, pe baza articolului 6 alineatul (1) litera (f) (interesul legitim al operatorului).

18.     Reclamanții au dreptul de acces la conținutul datelor lor personale, de rectificare, de ștergere, de restricționare a prelucrării, de portabilitate a datelor, precum și dreptul de a se opune prelucrării datelor. Drepturile menționate mai sus pot fi exercitate prin trimiterea unui e-mail la adresa: [email protected]

19.     În cazul în care se consideră că prelucrarea datelor cu caracter personal încalcă dispozițiile Regulamentului general privind protecția datelor, persoanele menționate mai sus au dreptul de a depune o plângere la președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal (PUODO), strada Stawki nr. 2, 00-193 Varșovia.

20.     Furnizarea de date cu caracter personal în ceea ce privește numele, prenumele și adresa poștală este voluntară, însă este necesară pentru a permite prelucrarea reclamației.

21.     Operatorul de date nu va lua decizii automate pe baza datelor cu caracter personal furnizate. Datele cu caracter personal nu vor fi transferate către țări terțe sau organizații internaționale. Datele cu caracter personal nu vor face obiectul creării de profiluri.

22.     Datele cu caracter personal pot fi puse la dispoziția persoanelor care desfășoară activități în numele Organizatorului în legătură cu vânzarea și gestionarea magazinului online Homla.

23.     Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pe durata procedurii de reclamație și, în plus, pot fi prelucrate în scopul stabilirii, investigării sau apărării împotriva reclamațiilor, pe perioada de prescripție a acestor reclamații.

Plângerile și reclamațiile vor fi examinate în termen de 14 zile de la data livrării către Organizator. Reclamantul va fi informat cu privire la soluționarea
în forma aleasă de acesta .